سرور Blade c7000

يکشنبه 12 اسفند 1397
10:48
محمد

سرور Blade c7000

سرور Blade c7000 برای محیط های اینترپرایز و کسب و کار هایی طراحی شده است که در آن ها نیاز به توان پردازشیِ بالا است. این دستــگاه 10U از فضای رک شما را اشغال می کند. انکلـوژر BladeSystem c7000 نیازهای زیرساخت های پاور، سرمایشی و I/O را برای پشتیبانی از Blades Server و اتصالات داخلی و اجزای ذخیره سازی برای چندین سال فراهم می کند. این محصول فراتر از سرورهای Blade می باشد. هر انکلوژر قابلیت پشتیبانی از چندین نسل از سرورها را دارا است. HP OneView ادغامی از سرور، ذخیره ساز، شبکه و مدیریتی واحد است که می تواند به عنوان یک محیط یکپارچه مدیریت شود. این نرم افزار مدیریت سرور، ذخیره ساز و شبکه را در پنل مدیریتی خود ترکیب نموده و یک پلتفرم مدیریتی یکپارچه را در اختیار شما قرار می دهد. انکلوژر c7000 مدیران شبکه را قادر می سازد تا به راحتی با اضافه کردن تیغه های بیشتر توان پردازش بیشتری داشته باشند. به این ترتیب سازمان ها پس از صرف هزینه اولیه، هزینه های کمتری را برای افزایش توان پردازشی و انرژی پرداخت می نمایند.

c7000 Enclosure شامل اجزاء زیر می باشد:

  • Hot-plug Power Supplies
  • ماژول Power Input
  • Hot-plug HPE Active Cool Fans
  • ماژول Optional Redundant BladeSystem Onboard Administrator

بعد از انتخاب انکلوژر و اجزای کلیدی مربوط به آن می توان سایر اجزاء های مورد نیاز را اضافه کرد . در ادامه به این موارد اشاره شده است :

  • ماژول های Interconnect
  • سرور های HPE ProLiant و Integrity Server Blades
  • Expansion Blades
  • HPE OneView یا نرم افزار مدیریت HPE Insight Control

توجه داشته باشیم که : Blade سرورهای نسل 10 ، از Insight Control پشتیبانی نمی کنند .

BladeSystem c7000 Enclosure حداکثر 16 عدد سرور Blade و حداکثر 8 عدد تیغه Compute، استوریج یا Workstation به علاوه Storage Interconnects و شبکه های Redundant، را ارائه می دهد . این محصول همچنین شامل MidPlane مولتی-ترابیت با سرعت بالا می باشد که جهت برقراری اتصالات Wire-Once سرورهای Blade به شبکه و ذخیره ساز اشتراکی مورد استفاده قرار می گیرد . توان برقی که در این انکلوژر به کار می رود از طریق منبع تغذیه Backplane تأمین می شود و این تضمین را می دهد که ظرفیت کامل آن برای تمام تیغه ها (Blades) قابل دسترس باشد.


[ بازدید : 104 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به دیتا سنتر است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]